wtorek, 1 kwietnia 2014

Domek dla lalek i innych stworzeń szydełkowych...

Od 2011 roku prowadzę bloga o świętach i uroczystościach www.uroczystechwile.pl, prezentuję na nim pomysły na prezenty i dekoracje hand-made(pokazując przy tym różne techniki DIY), a także dzielę się informacjami na temat świąt, zwyczajów w Polsce i na świecie.

Od jakiegoś czasu moje myśli i ręce pochłonęło szydełkowanie - od pierwszych szalików i czapek, stopniowo poprzez kwiatuszki, płatki śniegu dochodziłam do maskotek i lalek.

Szydełkowanie zaczęło trochę dominować na blogu więc postanowiłam stworzyć wyjątkowy domek dla lalek i innych stworzeń szydełkowych i tak zrodził się pomysł na Loli Loli.

Dlaczego Loli Loli? Loli loli to jedne z pierwszych słów wypowiedzianych przez moją córeczkę, więc mam do nich szczególny sentyment. Na blogu poznacie małą Loli, która oprowadzi Was po mieście w którym mieszka, opowie też Wam jego historię, która jest niezmiernie fascynująca, a niestety mało znana.

Chciałabym, aby ten blog łączył szydełkowanie z fotografowaniem i zwiedzaniem - może trochę za dużo rymu jak na jedno zdanie, ale mam nadzieję, że będzie ciekawie, co z tego wyjdzie zobaczymy:) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje, za każdy komentarz to dla mnie znak, że jesteś:)